Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.


O NÁKUPU » REKLAMACE ZBOŽÍ
Jak postupovat při reklamaci zboží

REKLAMACI JE MOŽNÉ UPLATNIT V SOULADU S OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI. REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ JE NUTNÉ DORUČIT NA KORESPONDENČNÍ ADRESU OBCHODU.

K RYCHLEJŠÍMU VYŘÍZENÍ POŽADAVKU VYPLŇTE FORMULÁŘ NÍŽE. ZAHÁJENÍ REKLAMACE JE MOŽNÉ NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN PO DORUČENÍ ZBOŽÍ ZPĚT PRODEJCI NA KORESPONDENČNÍ ADRESU OBCHODU.

KORESPONDENČNÍ ADRESA: EXTREME BIKE, NA HAMRECH 872, 54701 NÁCHOD.

 

ZBOŽÍ JE NUTNÉ VHODNĚ ZABALIT A DO BALÍČKU VLOŽIT PRŮVODNÍ DOPIS (REKLAMAČNÍ PROTOKOL) KTERÝ JE MOŽNÉ STÁHNOUT K VYPLNĚNÍ ZDE.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ
Číslo objednávky: *
Jméno a příjmení: *
Kontaktní email: *
Kontaktní telefon:
Proč zboží reklamuji: *
Odůvodnění:
Datum: * img
Opište text z obrázku: *
captcha